Mugedanis benim de şu an 2,5 aylık bebeğim var ve pozitif çıktım 9 gün önce. Hastalığı bilmeden önce emziriyodum doktor da emzirmeye devam edebileceğimi söyledi maske takarak emzirdim. İlaç olarak da romatizma hastalarının kullandığı kas gevşetici ve parol gibi bir ağrı kesici verildi. Özellikle sordurdum emzirenler kullanabilir mi diye ona göre içtim. Zaten ilaçlar covidi yok etmiyo belirtilerini hafifletiyor. Sütten kesmesin kesinlikle, çok geçmiş olsun 🌸