Zlnklc07 ah su insanlar, keske agizlarini, dillerini ve nefeslerini sacma sapan laflara yoracaklarina, bir iki dua etseler.. dünyada hergün neler yasayan insanlar var iken, ne acilar cekenler var iken, bunlari düsünmeyip, daha 40 haftasi dolmamis bayana „daha dogurmadinmi“ lafina ne kadar gereksiz ve bos yere nefes tüketici.. asil siz bunlarin bu haline kizmak yerine, allah akil fikir versin diye dua edin ve sallayin gitsinler.. 😉