Kızlar sürekli bu konuda post açmak istemiyorum ama tedirginlik içimi yiyor. Dün kontrolümüz vardı çok şükür herşey yolunda dedi doktorumuz. Bebek hareketleri ile de ilgili hergünden farklı bir gün ise hareket konusunda birşeyler ye yarım saat sonra sağına yada soluna yat 2 saatte 8-10 hareket hissetmezsen gelirsin dedi. Neyse bu sabah hissettim kızımı 1 saat önce de 2-3 hareket hissettim ama öyle çok çok değil ve bugün karnım ara ara bazı yerleri sertleşiyor kendini mi dayıyor başka birşey mi anlam veremedim. Sancım ağrım yok ama endişelendim acile gitmeli miyim acaba 🥺🥺