0101sevo Kızlar nasıl gidiyor hamilelik bu kontroller ayda 1e düştü vakit geçmek bilmiyor geçer mi bu aylar 😞😞😞
monaroza 0101sevo Ben de 16+2 deyim bugün çok şükür bulantılarım geçti iki haftadır pazartesi de cinsiyetini öğrenicez inşallah ☺️ Çok çabuk geçiyor gerçekten zaman ☺️
nurdt 0101sevo biz de 15 haftalık olduk 🥰 dediğin gibi zaman hiç geçmiyor sanki. 🙊 çarşamba günü cinsiyetini öğreneceğiz kısmetse. 💕 bir de hareketlerini hissetmeye başlasak da az da olsa rahatlasak keşke.
0101sevo mlsmrtgl Çok şükür kuzum çok mutlu oluyorum böyle bu heyecanı sizlerin mutluluğu ile paylaşmak çok güzel Alllahım doğum hikayem diye paylaştığımız günleri de nasip etsin 🤲🏻❤🧿
0101sevo Alfabeta benimde kız doğuyor ve bütün hurafe testlerde kız 😂 Doktor önce %55erkek gibi ama sakın oğlum diye sevmeyin elinizde patlar dedi yanılırım bekleyin dedi😂
0101sevo monaroza maşallah 🧿🧿🧿 Ya başta geçmiyor gibi geliyor sonra nasıl geçti anlamadım diyo insan 😊
monaroza 0101sevo Aynen öyle 6. haftada öğrenmiştim 13. haftaya gelene kadar hadi artık büyüsün artık göbeğim çıksın hareket etsin deyip duruyodum ama şimdi bakıyorum o üç hafta sanki üç gün 🙈☺️
sue92 Bana da sanki zaman geçmiyoooo😩 daha kontrolüme 10 gün var. Cinsiyet öğrendim aslında ama kesinleşmesini bekliyorum🤰🏻
0101sevo nurdt ne güzel bizde perşembe günü rapor almaya gitcez belki söylerler kendi kontrolümüze var daha 🤩 8 Eylül de kontrolümüz😍