Dygygn inşallah rahat bir hamilelik geçirirsin canım benim çok rahat geçti çok şükür hiçbir şikayetim olmadı son ay vücutta kaşınmalarım oldu sadece eğer sende öyle bi sıkıntı yaşarsan direk doktora git ihmal etme hiçbir sıkıntını ilk 3 ay mümkün olduğunca ağır iş yapma ki rahme tutunsun bebişimiz önce Allah a sonra sana emanet bebişimiz sağlıkla kucakla inşallah 😍😍😍