Hanımlar dün aksam belimde sızı vardı sonra kasıklarıma grdı ve hareket edınce gectı ama belim sabaha kadar sürdü sonra sabah 7 de kasıklarımda adetten kalma agrıyla uyandım gaz da var gaz sancısı dyerek biraz öteledm ama sonra baktm ki ara ara olmayanbasladı üşüttm dye tuvalete gttm oda bsey ifadeetmedi sonra ebe ablaya yazdm aksamki yalancı sancı smdi sancın baslamıs dedi sancı geldıkce ellernı duvara daya çömel kalk dedi derin ama cok sık olmayan nefesler al soluna yat dedi çorba meyve suyu iç ekmek yeme dedi nasipse normal olcak şmdilik birde ben gaz sancısından şüphelendgmı söyledm ama sancı geldgnde karnım sertlesıyor böyle oldugunda gaz sancısı olmuyormu birde tansıyonunu takip et beline sıcak su tut dedi suan hepsni yapyrm bi 4 saat kdar takip et sonrasında hastanye git nst ye baglan agrıyı nekdar cok evde çekersen okdar iyi dedi hayırlısı bakalım hanımlar 40. Haftya grdim doğum tarihi 15 i görünüyordu bakalım günündemi olcak prenses 🤗 siz ne durumdasınız?