Tosbikimm1 Kızlar sipariş vericem birazdan ama vermeden sorayım dedim memnun kalan varmı pek kötü yorum okumadım aslında almayanda çok ama ben tedbirli olmak istiyorum yarayla felan uğraşmayım birde 😓 alan kullanan memnun kalan yada almayı düşünen varmı 🐥
eylem_ Bende alıcam canım çevremde duydugum ve nette okuduğum hep olumlu yorumlar, dediğin gibi gerek yok ağrı sızı yara çekmeye hatta instagram da bir fenomen Doğumdan iki hafta önce takmaya başladım falan yazmıştı. İyi günler de kullan ☺️