Nrdnkrgzshn Kızlar daha önce hiç gebelikte diyalize giren birini duydunuz mu? Böbrek hastasıyım ve doktorlar diyaliz diyor.
Esrelf Nrdnkrgzshn canım duymadım ama böbreklerin şimdi iki kişye yetmeye çalışıyor yetemiyor. Dolayısıyla vücudunda atıklar biriyor. Doktoruna güveniyorsan girmelisin. İçine sinmiyorsa başka bir doktora başvur. Çok çok geçmiş olsun.
Nrdnkrgzshn NaimeYilmaz bebek için bir sakıncası yok dediler zaten bebeğin sağlığı için girmem söz konusu oluyor.