mrv010197 Bitkisel boya ile boyatmak istediğimi doktoruma söyledim bugün ve aldığım cevap 2_3 hafta daha beklemelisin oldu 🤦🏻♀️ Çok araştırdım ve bitkisel ile boyamaya karar verdim açıkçası doktorum biraz fazla tedbirli biri 😂 Çok sık boyatan biri olarak aylardır bekliyorum beyazlarım çıktı, altta sarılar üstte kahveler falan dayanamam sanmıştım ama sabrediyor insan, biraz sabretmeli ve son aylarda bence olabilir yine de doktoruna sormalısın, ben 38.haftada olduğum için boyatacağım 🙏🙏❣️