Fatmagulkocakaya Merhaba hanımlar 30 haftalık hamileyim son 1 haftadır yemek borumda yanma hissi var sanki orası yaraymış gibi ağzıma acı şu geliyor… neden olur neler iyi gelir yardımcı olur musunuz?
Mirayse1 Fatmagulkocakaya gaviskom surup iyi gelir canım o his geldiğinde içebilirsn. Yada yemeklerden snra. Birde yatarken 2yada 3 yastıkta yat. Bebek mideya baskı yaptıpı için reflü olmussun.
Zeynepli1234 Fatmagulkocakaya 33. Haftamdayım 20. Haftamdan beri çekiyorum senin yine son ayında olmuş. Doktor reflü dedi şurup kullanıyorum anında rahatlatıyor ama tamamen geçirmiyor