Leblebininannesi Merhaba arkadaşlar 26+3 haftalık hamileyim son 2 3 gündür kasığımın sol tarafında yatıp kalkarken ani bir yanma ve ağrı oluyor. Normal midir yaşayan var mı? Yakın zamanda kontrole gideceğim doktora soracağım ama o zamana kadar da merak ettim
Mina01 Leblebininannesi ben 20 hastalığım aynı şikayet bende de var sol kaşığına bıçak gibi sallanıyor sonrasında yanma oluyor doktor normal dedi magnezyum verdi
SeydaK-70 Normaldir canım ben de çok sağ tarafımda hissettim. Cızz diye batıyor değil mi kramp gibi yanma gibi. O oluyor bende de oldu. Doktorundan magnezyum talep edebilirsin. Ağrılara iyi geliyor kullanmadıysan başla derim zararı yok faydası var
Leblebininannesi SeydaK-70 evet aynen o şekilde oluyor. Bir magnezyumum eksikti 3 tane ilacım var zaten bi de o olcak galiba 🤢
Leblebininannesi Mina01 evet evet aynı şekilde oluyor. Doğru magnezyumla ilgili olabilir tabi hiç düşünmemiştim. Zaten üç tane ilaç içiyorum dördüncüyü istemiyorum artık öff 🤮
Mina01 Leblebininannesi kuzum öyle düşünme ben 4ilac içiyorum birde gu lük 6000lik iğne vuruyorum kendime 😥😥herşey minik yavrum icin💞
Leblebininannesi Mina01 doğru haklısın en azından iğnem yok. Allah yardımcın olsun senin de sağlıkla gelsinler de hepsi unutulur inşallah 💕😊