Balyanakmom Kızlar ağrılarınız oluyor mu ilk gebeliğim normal mi değil mi ayırt edemiyorum bazı ağrıları arada belime filan ağrı giriyor ayakta kalınca sizde de oluyor mu
Sena011 Balyanakmom canım ben 14+4 teyim arada böyle karnimdan rahmime doğru bir ağrı iniyor sendede oluyor mu
aminesmom Balyanakmom bende de oluyor canım 13+1 haftalığız belim cok agrıyor rahmime de ağrı giriyor büyüdüğü için rahim olur dedi doktor normal dedi
eyluleceninannesi Balyanakmom bende 14 haftalık hamileyim benimde uzun süre ayakta kalınca belim ve kasıklarım ağrıyor sanırsam normal
Eda-1993 Balyanakmom 14 haftalık hamileyim bende agrı yok ama cok halsızım be midem bulanıyor sadece 😞
Balyanakmom Sena011 oluyor canım ya birde enfeksiyon çıktı oda ağrı yapıyor insan korkuyor ister istemez
Balyanakmom aminesmom benimde öyle canım ya ondan mıymış içim rahatladı gerçekten Allah razı olsun ya bende ondan mı diyorum yoksa başka bişey mi var anlamıyorum mu diyorum
Balyanakmom eyluleceninannesi çoğumuzda aynı ağrılar var normal demekki şuram ağrıyo deyince insanlar tuhaf tuhaf bakıyor şimdiden böyleyse diye bende acaba anormal bi ağrı mı dedim millet kendi hamile zamanlarını unutmuş demekki 🤷🏻♀️
Anne_8 Bizde 15 haftalık bendede bel ağrısı oluyor çok uzun zaman ayakta kalınca, rahmimede ağrı giriyor geçe sadece ve sol bacağıma geçe uyurken çok ağrı giriyor sizde öyle olan var mı.
Balyanakmom Anne_8 belim benimde ağrıyor canım bacak ağrısı magnezyum eksikliğinden olabilirmiş sanırım
Balyanakmom sue92 normal demekki canım benimde aynı arada oluyo geçiyor ama ben on saat niye oldu ki diye düşünüyorum
aminesmom Balyanakmom aynen canım millete göre işte biz kac tane dogurduk siz daha ilkte böylesiniz falan oluyor ama anlamıyorlar unutmuşlar sanırsam 🙄
Sena011 Balyanakmom magnezyum eksikliği varsa günde 1 tane soda iç canım ben öyle yapıyorum iyi geliyormuş bide muz ye
Samira1132 Bende 14+2 bende oluyor doktorum fazla ayakta kalma dedi. O yüzden de olabiliyormuş ama gebelik döneminde bunların hepsi normal
0101sevo Balyanakmom belim sırtım berbat😔 Arada kasıklarım ağrıyor hafif hafif oda normal diyo herkes bebek büyüyor diye