Yasemin66 Evet hanımlar düşük yaptıktan ne kadar sonra hamile kaldınız ve bebeğiniz ne kadarlıkken düşük yaptınız ?
Naciye89 9haftalıkken düsük yapmıstım.. üc ay dr önermedi iki ay da sanırım stresten olmadı yaklasık 5ay sonra hamile kalmıstım
snmacan Merhaba benimde 8 haftalık olmuştu 2 ay doktor izn vermedi hem psikolojik olarak hem rahmin hazırlanması için. 3. Ay hamile kaldım şimdi hamileliğimin 36+1 indeyiz kızımla çok şükür tek dileğim sağlıkla kucağıma almak