Merv3665 o kötü olmuş bende sezeryan istemediğim için ona gitmedim hiç devlette de doktor nasıl diye bilemediğim den ığdır dan doktor buldum senin doğuma da az kalmış canım inşallah salgınla kucağına alırsın memnun kalırsın umarım ebeler nasıl acaba devlette yaklaşımları filan