Aleynaakt Merhaba Gebelikte oluşan çatlaklar için ne önerirsiniz ? ve bu önerdiklerini kaçıncı aydan itibaren kullanmaya başlayabiliriz ? teşekkürler
Serifeisitmir Aleynaakt ben bebeklikten önce bacaklarımda oluşmuştu çatlaklar sinoz çatlak kremi kullanıyorum 10. Haftada başladım kullanmaya 1 haftada etkisini gösterdi
Pamukkiz Aleynaakt ben de post acmıştım yeniyken ne yaparsan yap çatlıcak oldu mu catlıyo demişlerdi ben de dogal zeytin yagı sürdüm sadece ve gercekten oyle 30. Haftadan sonra hızla catladı 🤷🏼♀️
forever23 Aleynaakt bio oil çok iyi geliyor çatlaklara at kılı fırçası ile önce ovup sonra yağı sürünce işe yarıyor