Kızlar suyumuz sınırda olduğu için 2 3 günde bir kontrolümüz oluyordu bugün tekrar doktora geldim pazartesi yatışım yapılacak suyumuz hala sınırda plesenta gelişmiyor bebeğin kilo alımı da durdu 2.900 önce normal deniycez dua edin bizim için kızlar sağlıkla kavuşalım rabbim çok cektirmesin 😳 suniden çok korkuyorum açılmam olmazda sezeryana alınırsam çektiğim o kadar şancı of düşündükçe şimdiden sitres yaptım 😳😳