HtcGB medicanada yaptım. Yalan söylemeyim Doğumda doktordan çok ebe önemli normal Doğumda en azından öyle. Ebe çok ilgiliydi. Öncesinde kontrollerde de Aslıhan hoca çok ilgiliydi. Yine hamile kalmayı düşünsem bu defa doktor arayışı için 35 hafta ordan oraya gitmem. Sürekli yaparsın yaptın diye moral verdiler. Sezeryan Doğumda illaki doktor önemlidir ama normal Doğum olduğu için ebesi Öznur bi Harikaydı allah razı olsun ondan. Açılmamı kontrol ederken bişey yapcam hızlanacak dedi 4 cm den 7 cm oldu. 4.30 saatte doğurdum ilk doğumumdu üstelik 2 ya da 3 tane dikişim var ben istedim onu da dayanamıyorum alın diye