Kızlar merhaba,ben 34 haftalik hamileyim ve erken dogum riskim var bu yuzden hep yatiyorum.Bu surecte kim arasa yatmanin keyfini cikar,cocuk olunca eskisi gibi olmuyor,esinlede sogukluk oluyor gibi seyler soyluyorlar.Artik psikolojim bozuldu yattigim icin kafa dagitacak ugrasim da yok,dusunmekten kafayi yiyecegim.Gercekten cocuktan sonra hayat bu kadar cekilmez mi oluyor?Simdiden lohusa deoresyonuna soktular😔