annesivebebek Heyecan içinde bekliyorum paşamı 🧿 Sağlıkla gelsin inşallah miniklerimiz 🙏🏻 Sizlerin kaç günü kaldı neler yapıyorsunuz
DilanDag annesivebebek son 47 sezeryan olursa daha erken tabi 💜 hastalıkla ağrılarla mücadele ederek beklemedeyiz 😀