Hamileliğimin 31.haftasındayım ve korona dönemiyle birlikte okb teşhisi konuldu.sürekli ellerimi yıkıyorum evde dahi biyerlere dokunamıyorum.psikisyatristim ilaç kullanmam gerektiğini söylüyor.ama kendi doktorum kullanmayalım dedi.çok zor bir dönem geçiriyorum.hayat kalitem düştü.ne yapacağımı bilmiyorum.psikiyatrik ilaç kullanan oldu mu aranızda hamilelliğinde?