Gizmi iç zıbın dediğiniz uzun kollu önü ipli böyle çapraz yapılıp bağlanıyo onlardan ömı? Eğer onları diyorsanız ben çok kullandım. Kış bebeğiydi oğlum. Yarım kollu veya sıfır kollu zıbınlrın altına giydiriyorduk. İnce oldukları için rahat ediyordu. Yani mutlaka olmazsa olmaz değil ama ben kullanmıştım baya:) şimdi bu bebeğimde ekimde dogucak nasipse. Yine kışa gelicek o yzden abisinden kalanları hep kullanacağım.