Selam kizlar. Nasıl geçiyor gebeliginiz ? Ağrı vs var mı ? Benim daha önceki haftalarda karın ağrım olurdu hep. Şimdi neredeyse hiç ağrım yok. Hamile olmadan öncesi gibiyim aynı. Bi problem mi var aceba diye düşünmeden edemiyorum. Alışmışım karın ağrısına şimdi böyle sakın olunca beni çok rahatsız ediyor. Sizlerde nasıl durumlar ? 🙄