Aylinemre 70 80 gram bişey değil ki bunu falan niye söylüyorsa doktorunuz size :) geç döllenme olur vs kimi bebek 4 buçuk kilo doğuyor kimi bebek 2 buçuk kilo doğuyor bu kadar fark varken 70 gramı takmayınız lütfen , herkesin tosuncuk gibibebeği olacakdiye bi kaide yok bende dün gittim doktora gelişimi bu şekilde giderse doğsa doğsa max 3200 doğar dedi doktorum , niye 4 kilo değil diye ağıt mi yakalım varsın çok büyükolmasın kolay doğsun doğunca da büyüsün inşallah hem o hastane çıkışlarını kim giyecek kocaman doğarsa hepsi boşa gider 😂 pozitif düşünün önemli olan sağlığı, kilo değil