Arkadaşlar merhaba.
Elimle masaj yaparak göğüs uçlarımı çıkartmaya çalışıyorum, çıkmıyor. Artık ne kadar içe gömüldüyse😡
Sinir oluyorum. Onlarla uğraşırken bir süre sonra huylanıp midem de bulanmaya başlıyor. Bir tanesi tamamen yok yani. İçeri gömülmüş, çukur. Ne tuhaf bir sorun bu böyle! Nasıl halledeceğim ben bu işi, akıl verin lütfen..