Kızlar buranın olmazsa olmazsa sonunda bende doğurdum anne olmak kadar güzel birsey yok su dünyada bence burdan ayrılıyorum artık hepinize sağlıklı kolay kısa doğumlar diliyorum Allah yardımcınız olsun en önemli tek tavsiyem bol bol duaaa Allah öyle büyük ki öyle yardım ediyo ki insana korkmayın zaten bebeğini kucağına alınca hiç birdeyim kalmıyor ayan tek sıkıntı dikişlerim bu arada normal yaptım 40+1 de 14 agustosta meralimi kucağıma aldım hepinize hayırlı doğumlar❤️❤️