Gocmnn Kızlar 15 gün önce doğum yaptım. Sezeryan oldu. Korse almak istiyorum varmı önerebiliceğiniz korse?
00ikicocukannesi_ Gocmnn bende cevapları bekliyorum yamuna ve owli arasında kararsızım bakalım kim hangisinden memnun
Gocmnn derinozkayaa 2. Gün b.tuvalete cıkmıstım canım evet ilk günler bende k. Tuvaketimi yaparken bile ağrı saplanıyodu hala daha az var. Sana tavsiyem bol bol yürü mutlaka sezeryan yürüyerek gecer dediler gercekten cok az oturdum hep yğrüdüm. faydasını cok gördüm
elkakimmon Gocmnn canım yürü derken , evin içinde hareketli olmak mı yürüyüşe çıkmak mi? Mesela ben 4. Katta oturuyorum asansör yok, in cik sezeryan sonrası sorun olur mu , yürüyüş yapmam falan lazımsa ne kadar süre olmali
ikicocukannesii Yamuna alın süper bişey ben ilkinde 35 kilo aldım ve hamile kaldığım kilodan 10 kilo aşağıdayım şuan
Gocmnn elkakimmon kzuum ben hastanede oldugm için bikaç gün hastanede heo koridorlarda yürüdüm eşimle. Yavas yavas yürüyebilirsin evin içinde sende eğer cıktıysan
ikicocukannesii Esila1716 normal taytı vardı o zaman onu almıştım içi yeşil renk bide korsesini aldım su gibi terletiyo yanlız şimdi termal body var alcaksan taytla beraber almanı tavsiye ederim
Esila1716 ikicocukannesii sezeryan olacak doğumum nekadar süre sonra kullanabilirim biliyor musun kuzum
elkakimmon Gocmnn yok kuzum Allah izin verirse Aralık ta olacağım, takip ediyorum bu konuyla ilgili tavsiyeleri. Merdiven çıkma kısmı hakkinda bilgin var mı dikişler için sorun olur mu acaba o kadar kat çıkmak
Gocmnn elkakimmon yani bizim evimiz de 3. Katta cıktım kac kez indim ben ama sorun olmadı yürüme derken ben yavas yavas bahsettim yani merdivenle ilgili doktora bi danıs istersen. Yürütmeyi de büyük ihtimalle sürekli oturup vücut alısmasn daha sonra zor olur diye yaptırıyolar bence
ikicocukannesii Esila1716 onu bilmiyorum canım benim doğumum normaldi senin karın bölgen dikişli olcak biraz iyileşmeye başlasın öyle kullan bence doktorun daha iyi bilgi verir
T1LS1M Esila1716 benim arkadaşım sezeryandan bir gün sonra başladı kullanıma kırkı çıkana kadar hergün gündüzleri kullandı şimdi karnı dümdüZ.. zaten onu takınca daha rahat hareket ediyorsun sabitlendiğini için, ama siz bilirsiniz yine de ama ilk forumu açan arkadaş 15 gün geçti diyor o biraz geç kalmış gibi sanki 🧐
Esila1716 ikicocukannesii bende öyle düşünüyorum kuzum ilk önce normal korse kullanırım 15-20 gün sonrada termal tayta geçerim olmazsa