Duygusssss Kizlar cinsiyeti ogrendik kiiz dedi doktor ama kizimda yasadigimdan cok farkli bi gebelik geciriyorum uzulerek soyluyorum ama ilk kizim oldugu icin buda gonlumden erkek die geciodu 16 haftada kiz deyipte ileriki haftalarda erkek denilen oldumu
Nezosikra Duygusssss benimde üçüncü kızım canım diger kizlarimdan aşırı farklı ve zor bi gebelik geçirdim banada kiz dediler bende cok merak ediyorum degisirmi diye 25 haftalik olduk persembe kontrolde doktor kiza benziyor dedi şaşırdım insalalh rabbim gönlümuzden geceni nasip eder🤗😊
Camurcu Duygusssss valla canım benim ilk gebeliğim 12 haftalıkKen den beri erkek şuan 18 haftalik olduk hala aynı
AyaYlmazYldrm Duygusssss keske gonlumuzren gcen olsa benmde ikinci ogluma hamileyim cok kusmam haric baska hicbir belirti ayni degil malesf ama buda erkek
Duygusssss Nezosikra amin insallah hayirlisi olsun tabiki evlat evlattir ama insanda gonlunden gecene engel olamiyor 😏
Nezosikra Duygusssss gönülden geçen cok canım etrafın tepkisi kiz bebek deyince aynı suç islemissin gibi davraniyorlar bebegin ne diyorlar kiz diyorsun amani neyse olsun bakalim en hayirlisi kiz evladi iste ama gel anlat
Duygusssss Nezosikra aynen orasi oyle tabiki kiz deyince amaaaa bu bari erkek olaydi diolarya deli oluyorum bidaha dogurursun artik flaan mevzusu oluyo cok sinir bozucu
Duygusssss AyaYlmazYldrm bende kizimda cok kustum yerlere yatiodum resmen ama bunda cok iyiym cok sukur ama iste demekki bunye hamilelige alisti 😂
Nezosikra Duygusssss aynen öyle canım rabbim ne hayırlı görürse onu versin inslalah bizede iki meyvesinden de tattirsin rabbim inslalah bana simdiden başladılar bunu doğur arayı uzatma hemen arkasindan ikisi bi büyür 🤦♀️🤦♀️sanki bahcede yesillik büyütüyoruz 🤦♀️hayırlısı rabbimden
MihricanA Duygusssss Benim gorumceme dogana kadar erkek dediler kiz doğdu. Ama ne farkediyor ki kiz-erkek? Benim de içimden hep Kiz geçiyordu Rabbim erkek evlat verdi.
Duygusssss MihricanA ya tabiki yeterki hayirli evlat olsunlar ayirdim yaptigim icin degil bitAne 1 yasinda kizim war tirnagini degismem dunyaya ama bi kizin olunca bidahaki erkek olsun istiosun yani icinden gecio ne bilim oyle iste