Arkadaşlar merhaba.. 23 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim bundan önceki hamileliğimin son ayinda da aynı şikayetim vardı fakat doktoruma hiç danışmadim ve vajinal mantar olduğumu öğrendim o gün doğuma alındım şimdi yine aşırı şekilde vajinamda kaşıntı var doktora gidemiyorum başına böyle bişey gelip merhem kullananan varsa ismini söyleyebilir mi