Merhaba kızlar bende pko var fsh 4.8 lh 10.64 prolaktin ve testesteron da biraz yüksek prolaktin 32 testesteron 935 ben bu hormonları nasıl düzelticem alternatif birşeyler var mı 2 ay önce öğrendim pko olduğumu doktor diane 35 verdi önce hormonlarını düzenleyelim dedi 2 ay regl olmamıştım ve 1 yıl olmasına rağmen hamile kalamadım bu konuda bilgisi olan benzer şeyler yaşayan yardımcı olabilir mi lütfen uzun oldu kusura bakmayın