Aselberkan sancım başlar başlamaz annem onu geniş bir kaba koyarak üzerine çeşmeden su koydu. Dualarını okudu. Ben de o sudan bir iki kaşık içtim, kolay bir doğuma niyet ederek. 8 cm ile hastaneye gitmiştim, ve 2 saat sonra bebegim kucagimdaydi ^^ niyet edip inanmak önemli. Ben hep kolay bir doğum yapacagimi hayal etmiştim. Bunu da pratik etmenizi öneririm 😍 doğumdan sonra sudan çıkarılması gerekiyor, bu sayede de iyileşme cok kolay oluyor. Benim çok dikişim vardi fakat hiç bir ağrım, dikiş sancım, hissim olmadi sonra da. Çok kolay geçti hayırlısıyla.