Kizlar ilk gebeligim ve kiyafet konusundan hic anlamiyorum. Neyden ne kadar almam gerekiyor hic bilgim yok. Sorabilecegim pek kimsede yok🙄 bana bi el atsaniz😔
Cinsiyetini dun ogrendim. 20. Haftama giricem yakinda. Kiyafet alma olayina simdiden baslamak istiyorum. Bebisim ocak ayinin ilk haftasi gibi dogcak takvime gore. Yani kis bebegi. 10 lu 5 li hastane cikislari yaziyor nette. Bunlardan hangisinden ne kadar almaliyim🙄 hani bebegi yanıma ilk getirdiklerinde ustunde ne oluyor kiyafet olarak. 5 li mi 10 lu mu veya tulum mu🙄 battaniye muslin mi olsun pazen mi. Yun mu. Nohut mu. Ayrimlarini da cok bilmiyorum. Nette yazanlardan aklimda kalan sadece🙄 mesela hastane cikisinin disinda zibin kac tane aliyim. Kis bebegi olacak ya. Zibin uzun kollu mu kisa kollu mu olmali. 0-3 ay kac tane aliyim. 3-6 ay kac tane aliyim 🙄 kizlarr yardimm🙄🙄🙄😐
Ha birde hangi marka aldiniz🙄🙄
💕💕💕💕💕💕