1cnr1hrm Hamile kaldığım ilk günden bu yana uyku da nedir yaa,hadi gece uyumadın gündüz uyu değil mi o da yok.Suan olduğu gibi saate bak gecenin 4′ü.. Hayır uyusam da sabah güneş ile bir gözümü açıyorum ya😤 34.hafta ama başından beri böyle 😭
Lamoa 1cnr1hrm bende 5de uyuyup gunesle kalktim. Ben 1.2 gun boyle geciriyorum sonra asiri yorulub 3 cu gun bayiliyorum resmen 4.5 saat deliksiz uyuyorum
Bellaaa Ben de bir buçuk saattir uyandım. Uyuyamıyorum yatağın içinde. Daha benim 10.hafta üstelik. 9+3 hafta. Çok uyuduğum icin depoladı sanirim bir haftadır böyleyim.Allah yardım etsin bize kizlar🎉💕🙏
annecikk_ Bellaaa ay canim daha basindaymissin ben 10 haftalikken bayiliyodum habire uyuyodum yani kusmaktan bulantidan nasil yorgun dusuyodum.. 😣
Lamoa Bellaaa karninda yoktur simdim senin yuz ustu yata bilirsin miss gibi uyuyun kiz tadini cikarin karin buyuyunce uyuyamiycaniz😂😂😂 saka yapiyorum tabi uyku gelmeyince gelmiyor. 9 ay heyecan icinde oluyoruz. Simdi sen geceleri isim cinsiyet falan dusunmekden uyuyamiyorsundur. 30lu haftalardan sorada ne zaman dogacak heyecanindan
annecikk_ Lamoa aynen ben yani basimda sabaha kadar cis su cis su 1 bucuk litreyi sirf gece iciyorum.. 🙈🤦🏻♀️
Pnar12016 Lamoa kahve benim vazgecilmezim normalde aşırı tüketen biriyim hamilelikten dolayı günde 2 ye düşürdüm 😁ama enerji yok bende valla 🤣 koklama konusuna gelince bitiriyor beni resmen ya kahve kokusu sabun kokuları temizlik malzemesi kokuları sürekli gidip kokluyorum 🤣🙈
Lamoa Pnar12016 ben evden kahveleri annemlere verdim icmiyeyim diye. 1 haftadir artik kahve aseriyodum🥰🥰