Mrb arkadaslar bnde yavruma kavustum darısı hamıle kalmak isteyen ve dogurmak ıcın gun sayan annelerin basına ınsallah sizlere okadsr dualar gonderdım ki anlatamam Rabbım dilerim hepinizin kucagını doldurur.🙏❤️
Hıc uzatmadan drek dogum hikayemi anlatacagım
- cı haftada muayeneye gttıgımde doktor suyumda azalma oldugunu belirtti bol su su ve havuc suyu tuketmemı ıstedı 38ncı haftada tekrardan gttıgmde azalmanın devam ettiğini belirti bnı korku sardı tabıkı suyunda ıctım havuc suyunu da. Nyse pzrtsı tam 39.cu hafta oldu gecesi bırden ilk su geldıgını hssettım akıntı olmadığını anladım cnku sarartı yoktu berraktı hemen doktru arayıp durumu belirttim suyumda szma oldugundan suphelendm hemen hastanye gttık suda azalma var ve 3 cm acıklık. 😳Hayatımın soku tedirginliği meger hıc hazır degılmısım dogurmaya onu anladım yatıs yapıldı hemen catı muayenesınde norml dogumu rahatlıkla yapabilirsin demıstı doktr bzde acılmayı bekledik tam 12 saat boyunca nts ye baglı kaldım %100 sancıları gordum sureklı nst de ama bn hıc bsey hissetmiyorm hemsıre ler sasırıyor sebebini hala anlamıs degılım bn korkuma baglıyrom bırden dogum baslamıs yatıs olacak dedikleri ıcın o soku atlatamadım sanırım o yuzden hissetmedim nyse 12 saat ıcerısınde yaklasık 7 kere alttan muayene ettiler acıklık sabit 3 cm. Her muayene sonrası kanalçmam oldu cok canım acıdı
. Szlerı burada korkutmak istemem bnm canımm cok tatlıdır ılıskı de bile szlandıgım zamanlar olmustr oyuzden szler tedirginlik yasamayın lutfen herkesin acı eşiği farklı. 3cm acıklıgı sunıyle desteklemek istediler 5 cm gorsem epıduralle norml dogum olacaktı ama malesef kabul edemedim cnku catı muayensnde cok canım acımıştı. Drek sezeryana gecıs ıstedım. Bı saat sonra ameliyata aldılar epıduralllı sezeryan oldum ve mınık kızıma kavustum. İlk ten teması sonrasında dogum haneden kızımla birlikte cıktık toplamında 2 gece kaldım hastanede. En cok zorlayan ilk ayaga kalkıs cok canınız acıyor ama asla pes etmeyin yurudukce acınız azda olsa hafifletecek onu anlayacaksınız. Inan hıc yatmadım diyebilirim kızımla ilgilendim ve bol vol yurumuye calıstm. 5 gunluk anneyim sukur bugunlere suan evde kndı isimi yapabiliyorum ama tek sıkıntı kesik acısı ve sızısı oda zamanla gecer ınsallah
Tavsiye olarak
Kesınlıkle Depent arkadaslar hala kullanıyorm buyuk rahatlık 64 kılo ile dogum yaptm minyon tipliyım m almıstım ama kesinlikle l olurmus
Kayısı hosafı gaz cıkarmada bire bir tavsiye ederim
Süt sagma pompası bn almamıstım cok buyuk eksiklikmıs onu anladım sezeryan diye sutum dun geldi 4.cu gun yanı bebek sarılık olmasın diye hastaneden mama verdiler gun boyu eve geldıgımde de mamaya devam ettim biberonla verdim 🤦🏻♀️alıstı ama caresız kaldım
Sımdı pompyla sagım yapıp kasıkla veriyorm sutum az geldgnden dolayı mama da veriyorm malesef gogus ucum yok onu cıkartmk ıcın ugrasıyirm
Lonsioh kompakt elektrikli gögüs pompası aldım kesinlikle tavsiye ederim hıc dusunmeden alın
Suanlık aklıma gelen bnlar arkadaslar sorunuz varsa seve seve cvplarım
Rabbım kimseyi evlatla sınamasın dilerim hamıle kalmak isteyenler kalır dilerim dogurmk ıcın gun sayan anneler saglıcakla evladına kavusur🙏❤️Rabbım yar ve yardımcınız olsun ınsallah 🙏