Merhaba canım anneler. 39+0 da dogurdum. Doktoruma göre kızım geç gelicek gibi duruyordu ama annesine çekmişti 1 hafta önce doğdu:) Çok rahat bi gebelik geçirdim aktiftim. Virüs olayı harıcınde moralimi bozan bişey olmamıştı. Virüsün etkilerinin azaldıgı zamanlar da bol bol yürüdük eşimle ve toplamda 7 kılo alarak hamileliğimi bitirdim. 13 Ağustos’ta kontrolümüz vardı ve doktorum 10-12ağustos arası yoktu. 12 ağustos akşam üzeri gaz sansıcı sandığım kasık ağrısıyla uyandım önemsemedim wc ye gidiyim geçer dedim. Belli bir süre sonra yine geldi ve yine geldi. Busefer dakika tutmaya basladım ve 8 dk ya kadar indi. Doktorum da İstanbula gelmişti. Hemen irtibata geçip hastaneye gittik açıklık muaynesi ve 3 cm. 39. Haftaya kadar doktorum çatı muaynesi yapmamıstı. Korktum ama ebem okadar tatlıydı ki asla anlamadım. Yatışım yapıldı. Ben odada yürüyüş squat yapıyodum her sancı geldiğin de yemin ediyorum sadece sancı gelene kadar sonra normal hayatınıza devam ediyosunuz. 5cm açıklıktan sonra epidural istediğimi söyledim. Epiduralden sonra acıklıgım daha hızlandı ve 9 cm de doktoruma haber verildi. Güzel ve dogru 3 ıkınmada prensesim doğdu. 3180gr 49 cm❤️ Kendımı normal doguma okadar alıştırmıştım ki öyle de oldu sadece epiduralin yan etkisi baş ağrım var ama geçicek biliyorum.
ben sabaha karşı dogum yaptıgım için hastanede kalmadım aynı gün öğleden sonra taburcu oldum bebeğim de hastanede emdi.
kesinlikle depend alın dıyorum büyük kurtarıcı
mustelanın göğüs kremini almıstım dogumdan önce hala kullanıyorum göğsüm yara olmazsa memnuniyetimi dile getiririm
aklınıza gelen soru olursa seve seve cevaplarım canım annelerim❤️