Kızlar uyuyamıyorum ... ağrıydı kramptı geçtim artık düzgün bir uyku pozisyonu bulamıyorum. 26+5 teyim. Hep sol tarafıma yatamıyorum. Zaten uyku arasında bazen sırt üstü dönmüş oluyorum gözümü açtığımda. Sola sağa dönüp duruyorum. Bir sakıncası var mıdır sizce çok dönmemin ya da sadece sola yatamamanın 😔😔