Kızlar Çarşamba günü kontrolümüz var ve 39+5 olacağız doktor tekrardan kontrol edecek eğer açılma yoksa suni sancı verecekmiş .ama benim sorunum benim vajinamda sivilce çıkmış fakat sıvılce değil kan toplanmış bugün patladı ve baya kan gitti bende korktum nişan mı geldi diye ama değil o sivilceymiş ve bu bir tane değil bi kaç tane var bunun geçmesi için ne yapmam lazım ve neyden kaynaklanıyordur sizce