Ekimannesi2233 Tabikide aslında öyle birsey yok ama insan çevresinde en çok ne gördüyse o senesi diyor mesela benim çevremde herkes kız sizler en çok hangi cinsiyeti duyuyorsunuz ??
minikcasper Ekimannesi2233 bu sene sanki eşit gibi geliyo bana ya 😃 kız bebişte erkek bebişte çok duyuyorum 💁🏻💙💜
Gozde_coskun Ekimannesi2233 erkek cunku gecen sene de erkekti bence 😂1 yıl arayla hamıleyım ıkısıde erkek suan 😂 aralarında 1.5 yas olcak
Gozde_coskun Eses1234 öyle fasukye seklınde uzun degıldı canım kesem , ilk cocugumdada aynı sekıldeydı , agrıyı hatırlamıyorum desen ama sağ kasıgım bı zaman snra kasıldı hep
MehZey Ekimannesi2233 size öyle denk gelmiş şanslısınız benim de etrafımda gorduklerimin hepsi erkek tek bı kız yok 😄