Bende 36 haftalığım dün kontrole gittik doktor 1 cm açılmış dedi haftaya bir daha bakalım dedi 38 haftalık olsun alalım bebeği daha irileşmeden diyo suni sancı veririz dedi benimki biraz iri olduğu için normal doğum yapmam için herşeyini tamamlamış dedi şu sıra çok belim ağrıyo ondan mı acaba