Arkadaşlar herkese hayırlı günler dilerim bir sorum olacak 20 haftalık gebegim ancak bebeğimin hareketlerini kasık bölgemde hissediyorum programda göbek deliğinin orada olmasi gerek diyor sizce normal mi kasık bölgemde hissetmem yoksa bebeğim mi aşağıda bilgisi olan var mı