Mbusra-94 Merhaba kızlar 37.haftamdayım artık doğurmak üzereyim ve hala hastane belirleyemedim aslında şehir hastanesi de olur dıyordum fakat refakatçi almadıkları için özel düşünüyorum lokman hekim etlik de yada yenimahalle ortadoğuda doğum yapanınız var mı
Meriwa Mbusra-94 doğum yapmadım ama a life da uygun hastanelerden aklınızda olsun bide bazı hastaneler doğuma gidince almıyor kimi 3-5 muayne istiyor bilginiz olsun
Akgl06 Mbusra-94 a life hastanesin de doc dr Ebru biberoğlu hanımı öneririm instgram sayfasından da takip edebilirsiniz çok iyi bi doktor