ece_2206 Gizemlimmio peki kanda ne gibi detaylara bakıyorlar :) benim ultrasonumda hiçbir sorun olmadığını söyledi doktorum ense burun kemiği vs. Kanda ne değerlendiriliyor
Gizemlimmio ece_2206 Kanda da hcg ve papp-a denilen iki hormon proteine bakıyorlar. Bu değerlerle ultrason değerleriniz sonucunda bir oran veriliyor bebeğin down sendromlu olma ihtimali oranı yani. Buna göre az orta ve çok riskli diye sonuç çıkıyor. 😊
Teka16 Pnrmcht Benim 9+3ken ultrasonyon da ense kalınlığını 2.4 gördü ve beni peridoğa yönlendirdi yada kan almak için nift testi yaptır dedi. Ama ikliye gerek yok bu bulgu yeterli dedi. Ben tüp bebekle hamileyim tüp bebek merkezinde ki doktoruma sorduğum da da dediki bu hafta için cok erken 11 ile 14 hafta arası gösteriliyor şuan baktırmayaın ddi kafam cok karıştı
Efsam Teka16 aynen 12.haftada belli oluyor öncesinden ödem olabiliyor korkmayın ve bekleyin inşallah sağlıklı evlatlarımız olur
Efsam Zeyyaleyyy canım ben 10 gün önce fetal dns testi yaptirdim şükür sıkıntı çıkmadı artık ne çıkarsa bahtımıza Efsam
Efsam Efsam ayrıca ultrasyon bulgularda önemli ense kalınlığı,burun şekli ve yüz şekli inşallah bebislerimiz sağlıklıdır🙏🙏🙏
Efsam Mltmbktr evet nift testi diye geçiyor yurt dışına damardan alınan kan gonderilip 10 iş günü içerisinde sonuçlar çıkıyor
Mltmbktr Efsam nerde ve nekadara yaptırdınız acaba ? Bir de doktor ultrasonla yinede bakıyor mu ense kalınlıgına vs ?
Teka16 Efsam Bana da klinik doktorum 3.400 dedi ne yapsam acaba yaaa kafam karıştı daha da cok erken test için 9+6dıyım. İkili teste daha yaptırmadım kafam karıştı iyice
Mltmbktr Efsam peki nelere baktı bu 4000 içerisinde bir de bu testten sonucunuz temiz cıktı değil mi ?
Elfynsmr Pnrmcht ben yaptırdım ama bidaha hamilelik düşünürsem yaptırmıcam çoğu kişinin risk faktörlü çıkıyor ve gereksiz yere stres yaşatıyor çoğuda risk faktörü çıkıp hiç sorun olmadan doğum yapıyor ben 12. Haftamda yaptırdım çok yüksek risk çıktı sonra fetal dna testi yaptırdıö ge detaylıya girdim hiç bi sorun görünmedi şimdi 23. Hafta içimdeyim ultrasonda belli oluyor zaten artık bi sorun olursa gereksiz stres kaynağı
Efsam Elfynsmr kesinlikle katılıyorum size resmen dortlu tarama ve niftti beklemem 20 gün sürdü ama o 20 gün omrunden en az 5 sene goturdu.Ayrica ne kadar test yaparsan yap Rabbim imtihan kılmışsa sana onu yine boş.Rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin bizleride.Test hep stres kaynağı gereksiz
Efsam Teka16 bence acele etmeyin bir 12.hafta olsun öyle bazen ödeme olabiliyor bende kesinlikle bir daha hamile kalsam test yapmam
Teka16 Efsam Buda önlem amaçlı ya bakalım ikili tarama yaptırayım diyorum sonrası belli olur rabbim herkese sağlık versin bize bağışlasın rabbim
Elfynsmr Efsam hep diyorum o 20 günden sonra artık çoğu şey gereksiz geldi bana ömrümden ömür gitti. Amiiinnn
Efsam Mltmbktr şükür temiz çıktı birkaç şeye bakılıyor cinsiyet krozomu,down sendromu,edward sendromu gibi 4 şeye bakılmış şükür hepsi temiz ama ya o stresim sürekli aglamam ,yatamamak vb