Selam anneler ve anne adayları. 37+2 olduk en son dün doktor kontrolüm vardı nst de yine düzensiz sancılar çıkıyordu. Dün ve bugün ilk kez kasıklarımda da ağrı oluşmaya başladı zaman zaman. Bugün ise Dr Banu çiftçi nin uygulamasinda kasılma zamanlayıcısını açarak dakikalara baktım. Gün boyu takip etmeye çalıştım elimden geldiğince. Gündüz saatte bir falan olan kasılma akşamdan beri 20 dakikada 10 dakikada bir oluyor. Aynı zamanda belime ve kasıklarıma( az da olsa) vuruyor. Bu şekilde yaşayan oldu mu benim gibi. bu arada 36. Haftamda 1.5 cm açıklık da görülmüştü. Bugünkü belirtiler açıkçası yaklaştığını hissettirdi bana hastaneye dair eksik ne varsa hepsini az önce tamamlayıp hazırladım 😁 lütfen tecrübelerinizi anlatır misiniz siz de ? Veya benimle aynı haftada olup aynı şeyleri yaşayan var mı ☺️ (çok uzattım biliyorum ama çok heyecanlandım böyle belirtiler varken oğlumun ne zaman geleceği merakı bastı iyice🥰 )