Kızlar çok afedersiniz eşimle ilişkiye girdik ben istemedim dr gidene kadar yapmayalım diye ama başa çıkamadım ve kan geldi peçeteye bulaştı hemen progestan içtim bi tane sizce nedir nasıl olucak çok korkuyorum diger hamileligimdede kürtaj oldum çok korkuyorum😕