Gencanne61 cnim normalde içmiyorsan bitane içmenden nolucak tabiki ic canının istediği şeyi erteleme, zararli evet ama bende msela burger yediğim de falan kola iciyorm napim onunla gidiyor yani, her gün yemiyoruz ya en son kim bilir ne zaman yedm unuttm bile