hifaeslem Reglime 3 gün var kızlar kan verdim ve negatif çıktı böyle olupta hamile olan varmı hiç çokmu erken baktım kana
Mom092 hifaeslem canim bekle regln gecsin tekrar yaptir var da denemez yokta denemez hayirlisi olsun insallah ☺️
Milos35 Canim kanda hep cikiyor. Ben 5-6 gun once yaptiriyorum hep negatif cikiyor ve cidden hamile olmuyorum adet gunumde ya da bikac gun sonrasinda hastalaniyorum:(
Milos35 hifaeslem canim ben gecen ay hemsirem kanimi alirken sordum 0in uzerindeki her deger var demektir demisti. Bence bir saglikciya danis
hifaeslem Blki çok istedigim için bide bizde annemden teyzelerim den gelen bişy var gebelik oldumu rüya görme kabuslar korku durumu oluyo gecen gece 5 te uyandım Allahım bi kurt saldırıyordu bana ozmn içimde bişey koptu acaba buda bi belirtimi diye
hifaeslem Milos35 ama dha önce hep bu şekilde çıktı ve her seferinde yok dedi doktor inşallah vardır inşallah geç döllenme olmustr
Sinemarslannnn 5 ve üzeri bile doktorlar tarafından hamilelik sayılmıyor betan düzenli artmalı 25 den sonra bebek var diyorlar ama o bile takip ediliyor