Merhaba kızlar,18. Haftamdayım ve 1 haftadan fazla süredir kalçamda batma,ağrı hissediyorum.Rahatsız edici derecede sıkıntı veriyor bana.Doktorum magnezyum tablet verdi ama ağrılarım hala azalmadı.Benim gibi bu durumu yaşayan başka birileri var mı acaba? Varsa doktorunuz size ne gibi bi tedavi yöntemi uyguladı? Sevgiler ..