Esmaebru34 Meltem3421 ay bende merak ediyorum benimde doktorumun anlsması var o hastnayle orda yapıcam büyük ihtimalle doğumu
Edsn Benim arkadaşım doğum yaptı 40 gün önce pazar akşamına denk geldi doğumu önceden spinal istediği için o şekilde doğum yaptı ama doğumunu dışarıdan gelen bir doktor nöbetçiymiş o yaptırmış hastanenin kendi doktoru değilmiş
Edsn Ben de orada doğum yaparım diyordum bu yüzden vazgeçtim gibi bilemedim çok kararsızım 33+3teyim artık bir karar vermem lazım Esenler avicenna mı Esenler medipol mü☹️🤔
Meltem3421 Edsn ay canım sende benim gibisin 34+5 im bende esenler medipole gidiyorum ama şuan doğumu avicennadamı yapsam diye düşünüyorum çok kararsızım
Meltem3421 Edsn medipol çok güzel bir hastane ama şöyle birşey varmış doğumun geceye veya haftasonuna denk gelirse o gün hangi nöbetçi doktor var ise onun ücretini ödemek zorundaymışsın
oglusum1510 Mrv3401 ayfer hanım çok tatlı ve gerçekten ilgili bir doktor 21+2 haftalık hamileyim 5. Haftamdan beri onunlayım
Edsn Meltem3421 o şöyle canım ben onu hastane muhasebesine sordum diye 3 ay veya daha fazlası Tuğba hanımın takipli hastasısın o zaman doğumuna kim girerse girsin Tuğba hanımın ücretini ödüyorsun ama her seferinde farklı doktora gittin ya da Tuğba hanıma 2 ay gidebildin o zaman doğumunda kim nöbetçiyse kim giriyorsa onun ücretini ödüyorsun
Ruveydaasker Meltem3421 aynen banada ole yaptılar benm doktorun ıkı ktıydı bende bekledm sabaha kdr napım odeyemedık cok scm kendı doktorunuz gelmyo egerr sahaba kadar beklettler
Meltem3421 Edsn ben 5 aydr tuğba hanıma gidiyorum canım acaba dediğin gibimi ya öyle olsa medipol asla bırakmam ama nöbetçi doktorların fiyatları çok yüksek
Edsn Meltem3421 ben özellikle sordum bana böyle açıkladı muhasebedeki bayan sen de emin olmak için gidince sor mutlaka o zaman bırakmazsın
Meltem3421 Edsn aradım şimdi canım medipol dediki son 3 ay hangi doktora kontrol olduysanız o doktorun fiyatını ödeyeceksiniz
Ruveydaasker Meltem3421 9ay boyunca gttm orda dogum yaptım valla doktorum gıtms ordan ama cok para aldılar eşim oyuzden bu hamılelıgınde gotrmyo
Meltem3421 Ruveydaasker hm bende 5 aydr gidiyorum az önce aradım hastaneyi son 3 ay hangi doktora muayene olduysan gece nöbetçi doktor olsada kendi doktorunun ücretini ödeyeceksin dedi