Betim hepimom herkesin daha doğurmadın mı demesinden bıktım artık gerçekten ya .. bugün çok modum düşük
Merve_seda Minetnc an itibari ile 40+3 olduk ama hiçbir belirti yok . Haftaya suni ile doğumu başlatacak bebeğim gelmez ise 41 de suni sancı
Whiterose Minetnc 40+1 olduk az önce bugün akşam otururken arada 3,4 kez şiddetli sancı geldi ama geçti sonra, başka bişey yok
Ebru25 Minetnc 40+1 oldum ne nişan ne sancı ne açılma var. Yarın suni sancı verip doğumu başlatıcak olmazsa sezeryan dedi kızlar dualarınızı bekliyorum rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏🙏