Mommy2b canım ben 12.haftada başladım. İnanılmaz fayda gördüm. 23e kadar falan da yaptım ama bırakmam gerekti zamansızlıktan. Ben bir hocayla online olarak haftada 3 yapıyordum. Şu an virüsten dolayı gidilmesi ve yüz yüze yapılması konusunda bişey diyemiyorum. Çünkü nefes nefese oluyosun derin nefesler çekiyor ve bırakıyorsun. Yüzeyler ne kadar hijyenik olur bilemiyorum. Kesinlikle pilates yapmanı öneririm. Ben bırakır bırakmaz sinir sıkışması oldu bende kendi kendime bildiğim için esnetme yaptım mesela öyle geçti. Ama bir yere gider misin, video mu izlersin, online hoca mı bulursun o senin kararın