Babyveannesi Kızlar hamileliğimin sadece ilk üç ayı bulantı problemi çektim ve bugüne kadarda olmadı şuan 38.ci haftama girmek üzereyim bulantım var böyle bi durumu yaşayan varmı
Yasmiiinn Babyveannesi bende öyleyim canım nerdeyse 39. Haftama gireceğim daha yeni miğde bulantısı yaşamaya başladım sabahları falan baya kötü oluyorum ,🤦
Melodixxx Babyveannesi benm hiç geçmemişti ama ara aylarda bir tık daha iyi olmuştm ama son bir iki haftadr kusmadğım gün yok yine ya sıcaklar ki sanmıyrm klimayla odayı buz gibi yapıorm korkudn😂 demkki ya bebek zorluyor yada doğum yaklaşıyor bir şeklde tetikleniyor
Umutevi Ben de 38 deyim benm de sabah bulantilarim basladi hamileligin son donemi ilk donemine benzermis belirtiler olarak